Re: HDD IBM DJNA-351520-pomocy

Autor: klemens (poczta_at_klemens.prv.pl)
Data: Wed 27 Dec 2000 - 23:37:55 MET

In article <92dq65$d95$1_at_news.tpi.pl>, lukasia_at_kki.net.pl says...
Spotkalem sie ostatnio z takim problemem na plycie Abit BE6-2,
zeby bylo smieszniej to po jakims czasie (blizej nie okreslonym) dyski
IBMa "padaja" jak muchy przy wspolpracy ta plyta Abita wiec odradzam
takie "zestawienia" Uzywam sam IBMow i bardzo je sobie chwale, wiec
cos tu "smiedzi" czyzby firmy sie nie lubily?????

PS Wgranie Driverow oczywiscie pomaga ale do czsu az dysk wyzione ducha
:-)

poczta_at_klemens.prv.pl