Re: czy SDI może odbierać faksy?

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_waw.pdi.net)
Data: Wed 27 Dec 2000 - 22:33:13 MET

On Wed, 27 Dec 2000 17:29:41 +0100, "Jaromir Swierczynski"
<info_at_opty.com.pl> wrote:

>Dzięki. O to mi chodziło, chociaż jestem trochę rozczarowany. Dlaczego w
>skrzynce za 10 baniek nie ma prostego faxu? Jeżeli jedną linię w firmie
>przeznaczyłem na połączenie z internetem to dlaczego nie może ona odbierać
>faksów?

Bo nie. Po pierwsze ta skrzynka nie kosztuje 10 banniek - tyle
kosztuje instalacja lacza konczacego sie dwoma zlaczami -
telefonicznym i RS-232. Ta skrzynka nie wiadomo ile kosztuje i nic cie
to nie obchodzi. Ta skrzynka nie jest twoja, nie kupiles jej, nie
nabyles praw wlasnosci. i to twoje szczescie - bo jak piorun w linie
przy... i skrzynke sfajczy to masz w garsci umowe abonamentowa o
udostepnienie lacza cyfrowego w technologii HiS - nic cie jakies
skrzynki nie obchodza, niech tepsa z rekawa wytrzacjhnie... Przychodza
panowie od telepsa, podpinaja nowa skrzynke, stara zabieraja do
rozliczenia.
A ze faksoe nie obsluguje - pretensja w stylu "dlaczego ogorek nie
spiewa"! Nie do tego (modem ADSL okrojonej postaci) zostalo stworzone
- rownie dobrz moglbys zadac tego od modemu HDSL (znacznie wiecej sie
placi za wstawienie - a nawet telefonu do niego nie podepniesz...)
>Eeeh, jeżeli dobrze zrozumiałem to jedyną możliwością jest podłączenie do
>SDI analogowego faxu ;)))

Faksy z reguly sa analogowe - niby jaki ma byc faks po twojej stronie
jesli po stronie korespondenta jest analogowy?
>A może wystarczy zamontować w komputerze z fax (mam taki 14400) i połączyć
>kabelkiem telefoniczne wyjście z SDI z wejściem do faxu ;)

Dlugo ci zajelo dojscie do najnormalniejszego rozwiazania... Podpowiem
ci jeszcze ze do gniazdka "phone" tak uzytej karty faksmodemowej
mozesz podlaczyc aparat telefoniczny - jesli nie jest to rowniez dla
ciebie oczywiste...
>I po co takie fikołki...

A bo niektorzy (jak na ten przyklad ty) lubieja czemus lewa reka za
prawe ucho...

--
Darek