Re: czy SDI może odbierać faksy?

Autor: Jaromir Swierczynski (info_at_opty.com.pl)
Data: Wed 27 Dec 2000 - 17:29:41 MET

Użytkownik Christo <christo_at_team.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:92cg3t$1ou$1_at_news.tpi.pl...
> SDI nie jest modemem w potocznym tego słowa znaczeniu !
> jest to specjalne urządzenie widziane przez komputer jako modem
> i NIE POTRAFI samodzielnie:
> ani odebrać rozmowy telefonicznej,
> ani faxu,
> a nawet nawiązać połączenia z internetem np z numerem 0202122
(..)

Dzięki. O to mi chodziło, chociaż jestem trochę rozczarowany. Dlaczego w
skrzynce za 10 baniek nie ma prostego faxu? Jeżeli jedną linię w firmie
przeznaczyłem na połączenie z internetem to dlaczego nie może ona odbierać
faksów?
Eeeh, jeżeli dobrze zrozumiałem to jedyną możliwością jest podłączenie do
SDI analogowego faxu ;)))
A może wystarczy zamontować w komputerze z fax (mam taki 14400) i połączyć
kabelkiem telefoniczne wyjście z SDI z wejściem do faxu ;)
I po co takie fikołki...

Jaromir