Re: Dysk - jaki wybrac?

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Tue 26 Dec 2000 - 23:44:58 MET

Piszac do pl.comp.pecet niejaki(a) MGB byl tak zapity, ze napisal cos
takiego....
: >sposob wylicznia power i econo:
:
: To wyliczanie ejst IMO bez sensu...

Mozna samemu wyliczyc wlasnymi wagami ;> I to jest w CHIPie dobre.
Kupilem kiedys... chwila... to chyba Enter... ale nie jestem pewnien...
gdzies go mi wrabalo (a tak w ogole to teraz przez telefon rozmawiam i
nei chce mi sie go szukac ;) ), ale do rzecz - bylo tam cos takiego -
dali ocene wg. procentow, nawet nie powiedzieli co liczyli i happyness. W
CHIPie mam przynajmniej czarno na bialym jakie wagi uzyli, co od razu
powoduje, ze jest bardziej realnie :)

: >A ze Samsung ma dobra wydajnosc to go polecaja... tylko, ze test zajmuje
: >jednnemu dyskowi 2-3 godziny - powiedz mi, ze on w tym czasi padnie ;>
:
: Jest szansa :)

Nikla... ale jezu... pomysl co by bylo gdyby podczas testu im sie Plextor
lub IBM zrabal... ;)))) pewnie by napisali o "wadliwosci" tegoz :)

: >A testy chip'a zawse nalezalo barac lekko z przymrozeniem
: >oka,
:
: Lekko ??? :) Mnie rozwalilo to ze karty grafiki testuja (lub
: testowali) jedynie ze sterami z plyty :)

Ale w sumie wiekszosc ludzi zaczyna sie bawic w sciaganei sterow zwykle
gdy komputer zwalnia przy gierkach - a tak na standardach to trza
przetestowac- co to producent wypuszcza na rynek :) A mnie rozwala ze w
nagrywarkach dali 25% wagi na odczyt... :) To mnie rozwala - kto korzysta
z nagrywarki jako cd-romu (pomijajac wypadki, gdy cd-rom jest zajety inna
plytka, lub padl i z braku laku sie korzysta z nagrywarki :) ).

Noi brakuje jeszcze czegos - gyby wzieli i zrysowali ostro CDR/W (ale
tak chamsko...) i starali sie go nagrywac... wtedy by sie okazala
wyzszosc teac'ow i plex'ow pewnie :) chociaz plex i tak na pierwszej
pozycji :)

--
|_____Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>______+480607397423__|
|______________WWW: www.moze.kiedys.zrobie.pl________________#tychy_|