Re: Starzejace sie Seagate'y?

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Wed 27 Dec 2000 - 00:49:20 MET

Piszac do pl.comp.pecet niejaki(a) Marcin Kulas byl tak zapity, ze
napisal cos takiego....
: Od kilku(nastu) dni nie mogę zrozumieć pewnego zjawiska,
: które mnie spotkało. Otóż mam dwa stare dyski Seagate
: (8- i 6-gigowego).

Takie stare to one nie sa :)

: Jakis czas temu, ot tak dla zemsty chyba,
: spadł im transfer z prawie 10 MB/s do kilkuset KB/s. Jednoczesnie obu!

Hmmm... na pierwszy rzut oka to kontroler/plyta...

: Dodam tylko, że na 100% nie jest winna płyta i/lub kontroler.

... jednak to nei to :)

: Na innej jest to samo. Niezależnie od tego jak je podłaczę
: więcej wyciagać nie chcą i basta. Wpięty do tej samej tasmy
: co Seagate stary Caviar kręci się z transferem 14 MB/s (IDE).
:
: Czy to jest znane zjawisko? Ktos się z tym dziwem natury spotkał?
: Zjadłem już na nich zęby i zabrakło mi pomysłów.
:
: Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.

trudno stweirdzic co to moze byc... moze byl jakis skok w zasilaniu i
teraz jest z nimi problem - spepszylo sie cos z elektronika

sprawdzales czy maja bady?

dalej - skad wiesz ich tranfser? Zaleznie od programu - u mnei SiSoft
Sandra potrafi bydle wredne stwierdzic, ze mam zapis/odczyt na poziomie
60 MB/s na ata33, albo ze raptem 4 kB... kwestia programu...

: PS.
: Opinie na temat dysków tej firmy możecie sobie odpuscić. :)

Moja opinia ze sa to swietne dyski (procz Barracud)

: Już sobie wyrobiłem poglad dawno temu. Po prostu ostały mi się
: w serwerze dwie sztuki i do tej pory jakos się kręciły,
: więc nie wymieniałem.

chwila, chwila... to one sie kreca? Jak... oracasz nimi? Moze im
zaszkodzilo to ciagle manewrowanie ;)

--
|_____Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>______+480607397423__|
|______________WWW: www.moze.kiedys.zrobie.pl________________#tychy_|