Re: Jak odzyskac dane - HELP !!!!!!!!!!!!!

Autor: + Paweł (HpHaulos_at_kki.net.pl)
Data: Wed 27 Dec 2000 - 21:46:57 MET

Krzysztof Bajorek napisał:

> Te dane to plik worda, milaem rowniez kopie na dwoch innych dyskach z ktorych to
> tez skasowalem tak wiec mam jeszcze dwie lokalizacje .

Tak w ciemno, trudno radzić, ale poszperaj w katalogach, które masz poustawiane jako
TEMP. Czasem Word zostawia tam kopie pisanych tekstów po zakończeniu pracy.
Szczególnie wówczas gdy mu jš znienacka przerwie np. wyłaczenie pršdu. Może
znajdziesz jakšś wcześniejszš wersję. Jeżeli na powaznie potrzebujesz odzyskać te
pliki to nie instaluj nic nowego i w ogóle jak najmniej uzywaj dyskow do czasu gdy
nie bedziesz pewny, ze nic z tego. Kazde dopisanie danych zmniejsza sensownosc
uzywania diskedita, itd. Ogolnie, jesli nie masz tego w TEMP, ani w katalogach w
ktorych byly oryginalne pliki, czy to w postaci jawnej czy plikow 'skasowanych'
widzianych przez undelete, czy unerase to raczej marna nadzieja :(

P.

PS
Do Kosza oczywiscie juz zajrzales?