Re: == PILNE! Komputer wyje jak syrena! PROSZĘ O POMOC ==

Autor: Bartus (wbartus_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 27 Dec 2000 - 19:36:38 MET

Sprawa jest jasna:
przegrzewa Ci sie procesor - nowe plyty glowne maja w sobie zamontowane
czujniki temperatury - gdy przekroczona zostaje tem. krytyczna - wlacza sie
alarm, przy wzroscie temp. o kilka kolejnych stopni - komp. automatycznie
powinien sie wylaczyc - byc moze twoj procek tego nie doswiadcza bo sie juz
za bardzo przegrzewa i nastepuje zwiecha - rada - sprawdz czy wentylator na
procku dziala oraz czy dobrze przylega do procesora - jego temp. mozesz
przesledzic w biosie - jesli ma taka opcje - jezeli poprawienie wentyla nie
pomoze - to musisz go zmienic.
Pozdrowionka,

Bartus

Użytkownik Roobik <roobik_at_skrzynka.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3a4a2e35$1_at_news.astercity.net...