== PILNE! Komputer wyje jak syrena! PROSZĘ O POMOC ==

Autor: Roobik (roobik_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 27 Dec 2000 - 18:56:14 MET

przepraszam za rozpaczliwy topic, ale sprawa jest pilna.
stary środek (ATX) został przeniesiony do nowej obudowy (ATX) z nowym
zasilaczem.
co jakiś czas komputer zaczyna wyć!
i nie mam tu na myśli popiskiwania głośniczka, bo najbardziej przypomina to
jadącą z oddalenia syrenę karetki! :O
niestety do efektów dzwiękowych dochodzą zwisy/autorestarty.
czegoś takiego jeszcze nie przerabiałem - co szanowni grupowicze na to?
pozdrawiam i lecę po piwo dla osoby która mi pomoże:)

--
Robert Wrębiak