Re: CDR za granica

Autor: Rafal (Rafal.9413849_at_pharmanet.com.pl)
Data: Wed 27 Dec 2000 - 19:01:32 MET

Użytkownik "plitkin" <plitkin_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Czy da sie zmienic nazwe katalogu/pliku. Jezeli tak, to nie widze
problemow!
Witam raz jeszcze,

problem w tym, ze nie mozna uzyskac JAKIEGOKOLWIEK dostepu do pliku;
otawrcie nie wchodzi w rachube podobnie jak kopiowanie
(rowniez zmiana nazwy - do dyspozycji mam jednie cd-rom)
- zawsze wyswietlany jest blad nr.... - dla windozy plik z polskimi znakami
praktycznie nie istnieje (nazwa wyswietlana jest w postaci np "_aty" zamiast
nazwy "Łaty")
Tak jak pisalem, klopoty mozna obejsc z poziomu dosa,
ale mnie interesuje, czy mozna "nauczyc" Windows w innej wersji
jezykowej odczytac pliki z Windows PL
Pozdrawiam
Rafal