Re: CDR za granica

Autor: Piotr Laskowski (piotrdrwal_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 27 Dec 2000 - 22:10:35 MET

>problem w tym, ze nie mozna uzyskac JAKIEGOKOLWIEK dostepu do pliku;
>otawrcie nie wchodzi w rachube podobnie jak kopiowanie
>(rowniez zmiana nazwy - do dyspozycji mam jednie cd-rom)
>- zawsze wyswietlany jest blad nr.... - dla windozy plik z polskimi
znakami
>praktycznie nie istnieje (nazwa wyswietlana jest w postaci np "_aty"
zamiast
>nazwy "Łaty")
>Tak jak pisalem, klopoty mozna obejsc z poziomu dosa,
>ale mnie interesuje, czy mozna "nauczyc" Windows w innej wersji
>jezykowej odczytac pliki z Windows PL
> [...]

Co prawda nie napisales jaka to wingroza, ta wloska.
Ja mialem podobny problem z niemieckimi nazwami pod win95. Pomoglo
doinstalowanie obslugi tegoz jezyka do systemu.
Czyli proponuje we wloskim systemie doinstalowac obsluge jezyka polskiego i
na czas odczytu danych z CDr'a przelaczyc sie na niego.
Czy to podziala w tym przypadku, nie wiem.

Pozdrawiam