Re: czy SDI może odbierać faksy?

Autor: Christo (christo_at_team.com.pl)
Data: Wed 27 Dec 2000 - 11:28:11 MET

SDI nie jest modemem w potocznym tego słowa znaczeniu !
jest to specjalne urządzenie widziane przez komputer jako modem
i NIE POTRAFI samodzielnie:
ani odebrać rozmowy telefonicznej,
ani faxu,
a nawet nawiązać połączenia z internetem np z numerem 0202122

SDI to urządzenie - terminal (modem ASDL - chyba)
łączy się ono za pośrednictwem kabla z urządzeniem na centrali...

jeżeli nie jest aktywne - włączone, linia jest zwykłą linią telefoniczną,

jeżeli jest włączone i zsynchronizowane
to mamy dwa kanały cyfrowe jeden dla danych i drugi dla połączeń głosowych

rozmowę telefoniczną można prowadzić gdy podłączymy do SDI aparat
telefoniczny
faxy wysyłać gdy podłączymy fax modem lub fax

chd