Re: Czego się bać?

Autor: Xaltuton (demiurg__at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 27 Dec 2000 - 17:13:29 MET

"Gruby" <jacekostka_at_poczta.onet.pl> napisal:

> Od miesiąca czytam grupę i zauważyłem grupową niechęć do Barrakudy.
> Zanim zajrzałem na grupę stałem się posiadaczem takowej 10 Gb, udma 66.
>Sporo danych, dość cennych, archiwizowanych oczywiście, ale zawsze...
>
>(Działa to na płycie ECS z duronem 700)
>No, ale do rzeczy: skąd ta niechęć, czego się obawiać i czym się to objawi?

Dysk po porstu moze Ci strzelic - tzn. silnik moze nie rozkrecac talerzy...
Moze ktoregos pieknego ranka nie wykryc go bios...
Moze ktoregos pieknego ranka zaczac stukac i rzezic... ze o pospolitych
badblockach nie wspomne...
Generalnie proponuje wiecej zaufania i optymizmu, bo nawet
slabsze dyski moga chodzic latami.

Andy