Re: Wake on Timer na Abit be6II

Autor: JoteR (J.Rylski_at_pf.com.pl)
Data: Wed 27 Dec 2000 - 17:05:12 MET

"plitkin" <plitkin_at_interia.pl> napisał:

> Cholera JASNA, Ale ty masz problem, czlowieku.
> Czy ty nie masz w domu budzika????????????????

Ja mam budzik, ale jakoś nie mogę drania tak skonfigurować, aby o
nastawionej godzinie (np. o 4:00 nad ranem) połączył się z adresem ftp
(niedostępnym o normalnej porze) i ściągnął stamtąd to i owo. Podejrzewam
hardware error, czy ktoś wie co oznacza kilkanaście pojedynczych dźwięków co
ok. 0.5s, jakie wydaje jego płyta główna (jakaś noname)?

JoteR