Czego się bać?

Autor: Gruby (jacekostka_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 27 Dec 2000 - 02:17:47 MET

    Od miesiąca czytam grupę i zauważyłem grupową niechęć do Barrakudy.
    Zanim zajrzałem na grupę stałem się posiadaczem takowej 10 Gb, udma 66.
Sporo danych, dość cennych, archiwizowanych oczywiście, ale zawsze...

(Działa to na płycie ECS z duronem 700)
No, ale do rzeczy: skąd ta niechęć, czego się obawiać i czym się to objawi?

Swoją drogą jak nie czytałem tej grupy, to spałem spokojniej. To chyba objaw
charakterystyczny w hipochondrii - im więcej czytamy książek medycznych tym
bardziej nas boli...

G.