Problem z wylaczeniem kompa

Autor: Grzesiek Z. (Grzegorz.Zaczkiewicz_at_mrkch.pl)
Data: Wed 27 Dec 2000 - 12:11:07 MET

Witam

Po dolozeniu karty muzycznej mam problemy z wylaczeniem komputera
(plyta ATX). Win95 nie wykrywa zadnych konfliktow urzadzen,
wszystko dziala OK. Przy probie wylaczenia komputer przechodzi jakby
w tryb uspienia, czy cos podobnego, ale nadal pracuje.
Po wyjeciu karty nie mam tego problemu.
Acha mam tez tuner TV. Po wyjeciu jego a zostawieniu muzycznej
wszystko jest ok i na odwrot tak jak pisalem poprzednio.
Co moze byc przyczyna i jak to rozwiazac?

Pozdrawiam
Grzesiek