Re: Szanowni grupowicze... zalamalem sie

Autor: Michal Talaga (michal.talaga_at_bcc.com.pl)
Data: Wed 27 Dec 2000 - 10:04:02 MET

> podstaw inne pamieci na 60 % to kwestia pamieci

Niby wszystko wskazuje na pamiecia, ale jakos czytajac pytanie (skargi)
odnioslem wrazenie, ze ten system jest instalowany na sprzecie, ktory
chodzil poprawnie pod innym systemem (win98?).
Ja mam podobnie. Winamp gra, za chwile "winamp wykonal, cos nie tak i
zostanie zamkniety: ok?" no to ok, bo co moge innego zrobic? No i po tym ok,
winamp gra dalej, a po jakims czasie znowu "ok?".

Podobnie inne aplikacje. Niezbyt czesto , ale jednak czesciej niz w win 98.
No i ram mam dobry, bo w kazdym innym systemie chodzi ok.

> a tak pozatym me to poroniony produkt lepiej wroc do w98 :)))

HOWGH!

--
Michal
UIN 3166190