Re: Szanowni grupowicze... zalamalem sie

Autor: Hammer (tranzac_at_astercity.net)
Data: Wed 27 Dec 2000 - 18:17:43 MET

> Niby wszystko wskazuje na pamiecia, ale jakos czytajac pytanie (skargi)
> odnioslem wrazenie, ze ten system jest instalowany na sprzecie, ktory
> chodzil poprawnie pod innym systemem (win98?).
> Ja mam podobnie. Winamp gra, za chwile "winamp wykonal, cos nie tak i
> zostanie zamkniety: ok?" no to ok, bo co moge innego zrobic? No i po tym
ok,
> winamp gra dalej, a po jakims czasie znowu "ok?".
>
> Podobnie inne aplikacje. Niezbyt czesto , ale jednak czesciej niz w win
98.
> No i ram mam dobry, bo w kazdym innym systemie chodzi ok.

> [...]

Widzisz sprawa jest o tyle ciekawa ze u mnie prywatnie w domu jest stprzet
nastepujacy:
Intel Pentium 3 500 512 cache
Plyta Abit BE6 v1.0 Intel 440 BX
Riva TNT 2 Ultra Diamond
Reszta elementow firmowa
uzywam tego samego windowsa co znajduje sie na tym sprzecie co wczesniej
pisalem na tym celeronie...
I ja u siebie instalowalem windowsa 3 tydzienie temu, mniej wiecej tyle samo
czasu temu jak na tym celeronie
i sprawa wyglada tak:

U mnie nie bylo zadnej zwiechy a korzystam z bardzo uciazliwych aplikacji
bryce 3d, ph5.5, corel, gram w tonego howka, nic sie nie wiesza
wszystko chodzi zajebiscie... dodatkowo mam zipa i nagrywarke.... i wszystko
jest zajebiste...

Na celeronie same zwiechy... i co chwila wrecz cudowne bledy ktorych w zyciu
jeszcze nie widzialem

--
Tomasz Dobrowolski
http://tony.eg.st