Re: abit kt7 raid i wszystko na 11 IRQ ? , zwiech panelu sterowania w98 & w2k?

Autor: Michal K. (michalkosnik_at_poland.com)
Data: Wed 27 Dec 2000 - 09:57:59 MET

>Jeśli nie ma problemów z urządzeniami, to zostaw jak jest -- tak ma
>być (obsługa przerwań przez standard ACPI). Jeśli coś się chrzani, to
>musisz wyłączyć ACPI w Windows -- ale ma to swoje skutki uboczne.

No wlasnie...mam na abicie najnowszy bios - a on nie ma mozliwosci
wylaczenia ACPI....
jednyne co pomaga to zmiana typu komputera w w2k z komputer pc z
zaawansowanym zarzadzaniem energi na zwykly pecet... ale wtedy nie wylacza
sie jak na ATX'a przystalo da sie cos na to poradzic ?

Dodam tylko ze z acpi w sumiebylo wszytsko w porzadku , po za tym , ze
restart , albo porba wylaczenia kompa czesto konczyla sie "blue screenem"
podanymi jakimis rejestrami i info ze wystapil blad z power managment.

>Co do zawieszania -- jeśli powtarza się zawsze w tym samym miejscu i
>tym samym miejscu, to wina sprzętu raczej odpada, ale może np. masz
>coś w Control Panelu, co powoduje wywalanie przy ładowaniu?

Jedyne co moze byc doddkowo to ustawienia creative web cam go - ale sytuacja
anormalna. Normalnie bym pewnie do tego nie doszedl , ale przy konfiguracji
systemu czesto po stracie wchodzi sie d panelu, normalnie prawie nie uzywam

Michal