Re: x86, generacje procesorów

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM_WON)
Data: Wed 27 Dec 2000 - 04:05:17 MET

The MiW wrote:

>HELLO w
>>

>1) sprobuj napisac w asemblerze cos wiekszego niz 'hello' w windzie
>w rozsadnym czasie...

spoko , moge zawsze , ale czy bedzie mi sie chcialo ? :)

>2) inny maly przykladzik: taka sredniej wielkosci szybka tabelowa
>(nie relacyjka) baza danych w trybie tekstowym. jak myslisz -
>szybszy i wygodniejszy bedzie C/C++ czy Clipper/dBase ? - pomimo, ze
>Clipper ma potwornie wielkie EXE-ki...

a co mnie to obchodzi ze ciezko ? ja za to PLACE (albo i nie hehe) kupujac program
, i zycze sobie zeby program chodzil SZYBKO a nie zeby ktos klikna na ikone
"napisz program" w jakims paskudnym VisualStudio.

--
RusH     // Never argue with a fool. Someone
http://www.kki.net.pl/~prush // watching may not