Re: Re[2]: upgrade z Celerona 333, slot 1

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM_WON)
Data: Wed 27 Dec 2000 - 04:02:08 MET

The Michał Młynarczyk wrote:

>pierwsze 64 MB G> RAMU, a więc prze obsłudze 128 MB a systemie może
>spaść i to nawet wyraźnie G> wydajność systemu.
>
> chyba ci się z chipsetami intela pod Socket7 pomyliło

tez WRONG !!! ani chipset ani procek nie natladaja ograniczen na obsluge ani
kaszowanie ramu (chodzi mi o granice 1gb bo wiadomo ze 4gb jest dla proca)
To TAG-RAM naklada granice na wielkosc cacheowanego Ramu !!!!! a w
prockach z L2 wbudowanym (np k6-3) wogule plyta nie ma do tego NIC. Co do
wielkosci obslugiwanej pamieci to jedyne ograniczenia to szerokosc szyny danych ,
zgodnosc ze standardem oraz mozliwosi plyty co do dostarczenia wystarczajacej
ilosci pradu dla kosci RAM.

--
RusH     // Never argue with a fool. Someone
http://www.kki.net.pl/~prush // watching may not