Re: Intel 82440ZX AGPset

Autor: Sobom (sobom_at_go2.pl)
Data: Tue 26 Dec 2000 - 22:17:40 MET

Firma - Intel.
Wszystko to bardzo fajne co napisales, ale za cholere nie wiem jak zmienic
ustawienia, np. czest. procka. W tym Biosie nie ma zadnych mozliwosci zmiany
tego typu ustawien (nie ma np. temperatury na proc), a wg. instrukcji tez
nie moge do tego dojsc. Nie jestem pewien, ale te ustawienia sa wstawiane
automatycznie, bez mozliwosci zmiany zworek.
Mam jeszcze pytanie, czy 66Hz odnosi sie zarowno do procka i do pamieci. Czy
po podniesieniu jej wartosci obydwie czesci beda chodzic szybciej. Moze
podasz pare chwytow - jak sie do tego zabrac.
Aha i ostatnia rzecz - czy da sie zmienic BIOS na inny (np. AMI na AWARD),
czy tylko da sie aktualizowac ten co jest?

--
sobom_at_go2.pl
---W życiu piękne są tylko chwile---