Intel 82440ZX AGPset

Autor: Sobom (sobom_at_go2.pl)
Data: Tue 26 Dec 2000 - 19:30:02 MET

Mam atx-owa plyte z chipsetem Intel 82440ZX AGPset. Szukam ludzi, ktorzy
maja taka plyte i mogliby podzielic sie ze mna uwagami na jej temat. Przede
wszystkim chodzi mi o BIOS, ktory jest dosc orginalny. W instrukcji do plyty
(na CD) pisze, ze jest to BIOS Intel/AMI, ale nie jest to zwyczajny AMIBIOS
z jakim mialem kiedys do czynienia. Moze ktos z Was krecil celka (466) na
tej plycie i moglby podac kilka wskazowek (sam jeszcze nigdy nie krecilem
procka). I jeszcze jedno - z jaka czestotoliwoscia bedzie chodzil RAM PC133
i czy wogole mozna takowego zainstalowac?
Gdzie mozna znalezc opis roznych technicznych zagadnien dotyczacych plyt
glownych (taki mini-slownik). Za jakis czas mam zamiar wymienic plyte i
chcialbym wiedziec co jest wazne, a co mniej przy jej wyborze i w jaki
sposob poszczegolne parametry maja wplyw na prace peceta.

--
sobom_at_go2.pl
---W życiu piękne są tylko chwile---