Re: SDI i dwa komputery?

Autor: El presidente (postmajster_at_interia.pl)
Data: Tue 26 Dec 2000 - 00:19:18 MET

On 25 Dec 2000 23:42:48 +0100, Silverman_at_go2.pl (Krzysiek) wrote:

>moze mozesz polecic jakiegos inna wersje linucha
>slyszalem o jakiejs specjalnie przeznaczonej do sieci lokalnych
>czy cos takiego
>ale zapomnialem jak sie nazywala

Jest inne wyjście (ja takie zastosowałem). Jeśli nie wchodzi w grę
instalowanie dodatkowego komputera to zainteresuj się
http://www.arguscorp.com/products/ca-series.htm
sprzedawanym u nas jako
http://www.asmax.com/io_ias_his.htm .
A więc IAS 660 + najprostszy hub kosztuje ok. 700 - 800 zł.
Proste w instalacji i konfiguracji, praktycznie bezobsługowe, nie
szumi jak komputer i pobiera bardzo mało prądu.
Po więcej informacji polecam udać się na wcześniej wymienione witryny.