Re: SDI i dwa komputery?

Autor: Krzysiek (Silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 26 Dec 2000 - 12:58:51 MET

From: "El presidente" <postmajster_at_interia.pl>

> Jest inne wyjście (ja takie zastosowałem). Jeśli nie wchodzi w grę
> instalowanie dodatkowego komputera to zainteresuj się
> http://www.arguscorp.com/products/ca-series.htm
> sprzedawanym u nas jako
> http://www.asmax.com/io_ias_his.htm .
> A więc IAS 660 + najprostszy hub kosztuje ok. 700 - 800 zł.
> Proste w instalacji i konfiguracji, praktycznie bezobsługowe, nie
> szumi jak komputer i pobiera bardzo mało prądu.
> Po więcej informacji polecam udać się na wcześniej wymienione witryny.

Naprawde super uzadzenie slyszalem juz onim wczesniej
ale niestety nie znajdzie zastosowania w moim przpadku gdyz:
- w sieci sa tylko 3 kompy 2 uzytkownikow i jeden jako serwer
- siec jest na koncentryku a nie skretce gdyz byla zakladana duzo wczescniej
niz bylo SDI i trzeba by bylo wymieniac kabel (jakies 100m.) na skretke

ehhhhh... trzeba zabrac sie za linucha jak najszybciej znowu

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet