Re: Kupno cichego komputera

Autor: Xaltuton (demiurg__at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 25 Dec 2000 - 22:48:13 MET

Tomasz Matusiewicz <tomek_at_rhc.dhs.org> napisal:

>Hej
>
>Dostalem zadanko kupienia ojcu komputera do pracy z grafika. Bedzie on
>oparty oczywiscie o kochane AMD :).

Do jakiej grafiki ma byc ten AMD ?

>Tylko warunek jest taki zeby
>komputer byl naprawde cichutki... Poki co zdecydowalem sie na taki
>zestaw:
>
>Asus A7V, Athlon 1GHz, 256MB RAM, Matrox G400 32MB, monitor Sony 19 cali

Spoko.

>Te elemety komputera raczej nie beda glosno pracowac :) Ale teraz
>pytanko - jaka kupic obudowe (mini lub middle), dysk twardy (pojemnosc
>ok. 40GB)

Z dyskow to najcichsze sa bodajze Fujitsu na olejowych lozyskach,
choc z drugiej strony do grafiki to lepiej rakiete typu IBM...
no i nie wiem czy sa juz 40 Fujitsu na olejowych lozyskach.

>, wentylator na procesor socket A,

Chrome orb jako ze pewnie bedziesz chcial przetaktowac procka.

> cd-rom i nagrywarke,

Im wolniejszy cdrom tym lepszy :-)
Powyzej 30 zazwyczaj juz wyja. Co prawda mozna programowo zwolniac
ale nie zawsze zdaje to egzamin.
Nagrywarki zas same w sobie nie sa glosne - tu lepiej kieruj sie trwaloscia -
a wiec pozostaje plextor lub teac...

Andy