Re: Kupno cichego komputera

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM_WON)
Data: Mon 25 Dec 2000 - 22:40:43 MET

The Tomasz Matusiewicz wrote:

>Hej
>
>Dostalem zadanko kupienia ojcu komputera do pracy z grafika. Bedzie
>on oparty oczywiscie o kochane AMD :). Tylko warunek jest taki zeby
>komputer byl naprawde cichutki... Poki co zdecydowalem sie na taki
>zestaw:
>
>Asus A7V, Athlon 1GHz, 256MB RAM, Matrox G400 32MB, monitor Sony 19
>cali

MNIAM :)

>Te elemety komputera raczej nie beda glosno pracowac :)

Wiatrak STANOWCZO NIE TYTAN :) byly takie wielkie niskoobrotowe
niedziane ..zapomnialem nazwy :( MGB help ?

>Ale teraz
>pytanko - jaka kupic obudowe (mini lub middle),

Jak najwieksza Enlight (wyjatkowo sie zgodze hehe) + Guma wyciszajaca do
wyklejenia wnetrza.

> dysk twardy
>(pojemnosc ok. 40GB),

Fujitsu/IBM .......Samsung , wiem wiem , ale jest cichutki :)

> wentylator na procesor socket A,

juz pisalem

> cd-rom i

tak naprawde jak ma byc cicho to UZUWANY !!! cos kolo 8x :) sam mam Aztecha
6x i go jeszcze ani razu nie slyszalem :)

>nagrywarke,

nie wiem :)

>zeby takowe byly jak najmniej slyszalne, przy
>jednoczesnej dobrej wydajnosci (koszty sa raczej sprawa drugorzedna,
>bo na ten zestaw mam spory budrzet).

podziel sie :)

--
RusH     // Never argue with a fool. Someone
http://www.kki.net.pl/~prush // watching may not