Re[2]: Jaki CD-ROM polecacie ?

Autor: Michał Młynarczyk (amiri_at_poland.com)
Data: Mon 25 Dec 2000 - 18:17:36 MET

Dnia Tuesday, December 19, 2000 akarso napisał/a:

a> A ja mam oprocz samsunga 40x ktorego sobie b. chwale - 4x Toshiby. To
a> jest bardzo zabawny sprzecik - ma juz bog jeden wie ile lat, ale nadal
a> chodzi - tzn. jesli najpierw troche sie poruszy saneczkami - naprawde!

 oooo u mnie leży taki w szafie!!!
 Niestety nie działa :(
 Ale pamiętam jakie to było cudo - w przeciwieństwie do Samsunga x8
 wujka i noname x16 kolegi potrafił łapać audio cyfrowo!!!
 Co prawda z prędkością w porywach do x1.2, ale czego można wymagać od
 napędu x4?

--
+ -==- Michał Młynarczyk -===- michal_at_gorilla.com.pl -==- +
+ -=- GSM:503... -=======- jak chcesz numer, to pisz -==- +