karta z dobrym TVOut, DivX a karta graficzna

Autor: Michał Młynarczyk (amiri_at_poland.com)
Data: Mon 25 Dec 2000 - 18:17:46 MET

Witam!

 Potrzebuję kupić kartę graficzną do oglądania filmów na telewizorze i
 nie wiem co wybrać. Zupełnie nie zależy mi na wydajności 3D, ale
 zależy mi na cenie. Karta nie musi być nowa, ważne żeby miała dobre
 wyjście TV dające ładny obraz w 800x600 (żeby można było oglądać
 filmy DivX). A i jeszcze jedna sprawa - oglądając divixy na laptopie
 (chip graficzny NeoMagic) zauważyłem, że obraz jest strasznie
 pixlowaty i trochę przycina. U mnie na C533_at_800 z TNT1 takie efekty
 nie występują. Laptop nie należał do najgorszych (PIII
 600, 64MB RAM), więc wydaje mi się że problem tkwi w karcie
 graficznej. Jakie chipy oprócz TNT i GeForce filtrują filmy sprzętowo
 (wydaje mi się, że tu leży pies pogrzebany)? Czy nowe Matroxy i ATI
 to potrafią? A Voodoo 3 3000?

--
+ -==- Michał Młynarczyk -===- michal_at_gorilla.com.pl -==- +
+ -=- GSM:503... -=======- jak chcesz numer, to pisz -==- +