Re: Serwis kradnie?

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_priv5.onet.pl)
Data: Sun 24 Dec 2000 - 23:20:08 MET


Krzysiek wrote:
>
> "Wady i uszkodzenia sprzętu ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane
> bezpłatnie wyłącznie przez serwis gwaranta, w terminie 14 dni od daty
> dostarczenia sprzętu do punktu serwisowego. W przypadku konieczności
> sprowadzenia z zagranicy niezbędnej do naprawy części termin naprawy może
> ulec przedłużeniu."
>
> naprawa naprawde bardzo zadko trwa dluzej niz tydzien ale tym punktem firma
> sie zabezpiecza gdyby naprawa mial trwac dluzej zeby klient nie mial
> pretensji do nas, ty zapewne tez masz podobny punkt w regulaminie gwarancji
>
Może masz rację, że naprawa trwa tydzień, ale czasem trzeba doliczyć czas
transportu (nie każdy mieszka w dużym mieście) - zwłaszcza jak oddajesz do
sklepu, a (powinno być 'bo') serwis znajduje się w jakimś dużym mieście (np.
100km od nas/sklepu) - zwłaszcza dotyczy to monitorów ;-(
>
> oraz:
> "naprawa zestawów firmowych najpóźniej w ciągu 48 godzin (2 dni robocze) od
> dnia dostarczenia do punktu serwisowego"
> "zestawy firmowe objete gwarancja w okresie 24 miesięcy od daty sprzedaży"
>
Dla tego nową modą jest że zestaw to "skrzynka", a monitor to już osobna
sprawa ;-(((
(Bo komp to prostota: serwis/sklep może sobie pozwolić na wymianę jednej
częsci, ale monitor to osobny klocek i to drogi ;-(

> a pozatm to Wesolych Swiat
Wzajemnie ;-)

-- 
                Wesołych Świąt, życzy:
_________________________________________________
|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 21:04:43 MET DST