Re: Pomocy !! Win_Me dziwnie zwalnia ....

Autor: Łukasz Kalbarczyk (l.kalbar_at_boss.staszic.waw.pl)
Data: Sun 24 Dec 2000 - 20:19:06 MET

> Moj problem polega na tym, ze po jakims czasie pracy w Win_Me

ME używam od wczoraj....
Też mam Durona (650), płyta MSI K7TPro na KT-133
Po zainstalowaniu Via Service Pack'u wystąpił jakiś błąd,
po którym nie widać było CD-ROMU i DVD
(Na szczęście nagrywarka została, bo na SCSI)
Nie mając już pomysłów, poprostu nainstalowałem
na obecny system jeszcze raz ME. Niby pomogło,
ale z Duronami podobno tak jest - często ME ma problemy,
nie wiem, czy sam nie wrócę do 98SE. U kolegi z kolei na k7tpro2
wszystko chodzi OK. I nie wiem dlaczego...

Zdrowych i Spokojnych Świąt oraz
Lepszego niż to Trzeciego Tysiąclecia...
   Łukasz Kalbarczyk (ICQ: 84004777)
      l.kalbar_at_boss.staszic.waw.pl
      http://www.piatka.prv.pl