upgrade z Celerona 333, slot 1

Autor: + Paweł (HpHaulos_at_kki.net.pl)
Data: Sun 24 Dec 2000 - 20:02:53 MET

Witam.

Mam Celerona 333 w gnieździe slot 1, na płycie z chipsetem BX, 64 MB
RAM.
Komputer jest głównie do zastosowań biurowych. Chciałbym go
przyśpieszyć, wydajšc
jak najmniej :). Płyta jest teoretycznie do 450 MHz.

1.) Czy można (korzystajšc z przejściówki) włożyć
do niej nowego Celerona np. 600 MHz?

2. ) Jeżeli mam pamięć 2 x 32 MB DIMM, 100 MhZ, to czy mogę dorzucić
teraz kość 133 MHz
(pod kštem przyszłej zmiany płyty?). Czy będzie to razem chodzić?

A może lepiej od razu kupić nowš płytę z Duronem i się nie bawić?

+ Paweł