Re: Pomocy !! Win_Me dziwnie zwalnia ....

Autor: SotY (soty_at_interia.pl)
Data: Mon 25 Dec 2000 - 00:02:57 MET

> Moj problem polega na tym, ze po jakims czasie pracy w Win_Me
> Wyglada to podobnie to braku ramca, ale w moim przypadku to raczej
> niemozliwe.
> W Win98 nie mialem takich problemow. Prosze o pomoc.
> We wlasciwosciach HDD i CD-ROM;a mam wlaczone DMA

Nie jest to wina ani durona ani windows me tylko najprawdopodbniej jakiegoś
programu lub sterownika zainstalowanego w systemie, to samo mialem w windows
98 se ale nie na czystym systemiw tylko jak poinstalowalem juz sporo progsow
tylko ze niestety nie doszedlem czego to byla wina. Odkad przeszedlem na me
problem ten zniknal. Mam celerona 366_at_412 i 64 mb ram. Moim zdaniem jest to
wina jakiejs biblioteki dll, ktora zostala zamieniona przez ktorys z
zainstalowanych programow. Wiem ze moje wyjasnienie pewnie nie wiele Ci
pomoze ale sprobuj przeinstalwoac windowsa i instalowac pojednyczo programy
sprawdzajac kiedy problem sie pojawi (czasochlonne ale moze sie oplacic).

--
pozdroofka
SotY