Re: SDI i dwa komputery?

Autor: Leon (leon11_at_priv3.onet.pl)
Data: Sun 24 Dec 2000 - 01:36:52 MET

Gregry wrote:

> Jak mozna podlaczyc SDI do dwoch komputerow polaczonych kartami sieciowymi i
> kabelkie

> W jaki sposob w ogole podlacza sie SDI do komputera (przez COM
> jak zwykly modem?)?. Czy mozliwe jest udostepnianie SDI przez siec (w
> windowsie albo jakimis programami)?

Tak przez zwykly com. A co do udostempniania polaczenie to polecam sciagnac
sobie FreeSCO http://byko.republika.pl i kupic sobie 486 dx(na sx-ie nie pojdzie
probowalem, chyba ze to co innego bylo ja mam 486dx2 66) do tego zeby bylo
przynajmniej 8 mb ramu i jakas stacja dyskietek i to wystarczy do
skonfigurowania potrzeban bedzie jakas karta graf. klawiatura oraz monitor ale
to tylko przy konfiguracji. Dokladny opis jest na http://byko.republika.pl.
Na tym sprzecie dziala bez problemu udostempnianie inetu oraz DHCP.