Re: Blad ochrony systemu Windows w Millenium

Autor: Sequan (sequan_at_poczta.fm)
Data: Sun 24 Dec 2000 - 01:28:20 MET

> Kombinowalem i nadal nie wiem co jest przyczyna.
> Mam GA-6BX7 (na BX440) i Celeron633
> Czy wie ktos co to moze byc?

Witam

Moge Cie jedynie uspokic ze to nie tylko Twoj problem - spotkalem sie juz z
nim kilka razy ale wciaz nie wiem czego to jest przyczyna. Sam u siebie mam
taki klopot, na poczatku mysalem ze to pamiec sie zwalila, wymienilem na
orginalne Siemensy, to nie to, teraz sadze ze to kwestia softu, bo sprzetu
jestem pewien. Moj konfig - Abit BX 133RAID i P III 866 - ale tak jak mowie
to chyba nie kwestia sprzetu.

Jak do czegos dojdziesz to daj znac
Ja tez jeszcze bede probowal

Artur

Ps. A moze to kolejna wpadka Microsoftu - tak jak z zamykaniem w W98SE - z
tym ze teraz programisci poszli dalej - zamiast sie tylko nie wylaczyc on
wyrzuca niebieski ekran, jak widzimy robia postep ;))