jaka pamiec

Autor: Sobom (sobom_at_go2.pl)
Data: Sat 23 Dec 2000 - 23:24:51 MET

Witajcie
Niedawno postanowilem dokupic pamiec do swojego kompa. I wtedy to po raz
pierwszy zajrzalem do opisu mojej plyty. Wczesniej nie interesowalem sie tym
specjalnie (dlatego wcisneli mi wlasnie ta plyte). Plyta ta to Intel 82440ZX
AGPset. W opisie pisze, ze mozna zainstalowac w niej 256 mega ramu, przy
66MHz. Pomoijajac juz max. ilosc pamieci (tylko 2 sloty):((( mam pytanie.
Czy jesli dokupie pamiec na 100MHz to bedzie chodzic jak 66. A moze kupic od
razu na 133MHz, ktora przyda sie w przyszlosci (ale w jakiej czestot. bedzie
pracoawala w chwili obecnej).
Doradzcie co najlepiej zrobic.
Mam jeszcze kilka pytan dotyczacych tej i innych plyt glownych, ale nie bede
Was zameczal lamerskimi pytankami. Moze znacie jakas stronke (po polsku),
gdzie znajde odpowiedzi na pytania zwiazane z plytami glownymi.

--
sobom_at_go2.pl
---W życiu piękne są tylko chwile---