Odp: jaka pamiec

Autor: Krzysztof Kwasniewicz (tasiorsa_at_poczta.fm)
Data: Sun 24 Dec 2000 - 11:52:39 MET

> [...]
> pierwszy zajrzalem do opisu mojej plyty. Wczesniej nie interesowalem sie
tym
> specjalnie (dlatego wcisneli mi wlasnie ta plyte). Plyta ta to Intel
82440ZX
> AGPset. W opisie pisze, ze mozna zainstalowac w niej 256 mega ramu, przy
> 66MHz. Pomoijajac juz max. ilosc pamieci (tylko 2 sloty):((( mam pytanie.
> Czy jesli dokupie pamiec na 100MHz to bedzie chodzic jak 66. A moze kupic
od
> razu na 133MHz, ktora przyda sie w przyszlosci (ale w jakiej czestot.
bedzie
> pracoawala w chwili obecnej).

Ja jeszcze nie tak dawno mialem ASUSa P2L97. Ta plyta tez taktuje pamiec 66
Mhz! Najpierw mialem 2x32 (66Mhz) i 64MB (100Mhz). Pamieci wszystkie byly
odpowiednio 12 i 10ns. Takie chodzily oki. Pozniej jednak sprzedalem 2x32 i
kupilem 1x128MB z tym ze 7ns! Zaczal sie cyrk! Tzn. niby na pierwszy rzut
oka bylo wporzadku ale jak komp mial wykonac cos bardziej skaplikowanego to
sie wykladal (3D). Takze dowiedz sie czy 133Mhz Ci w ogole odpala!

P.S. Czy ta plyta to jest taka smieszna mala???

--
Kwasniewicz Krzysztof(TASIOR)
tasiorsa_at_poczta.fm