Re: Czestotliwosc odswiezania w Win98

Autor: Dariusz Gocol (dgocol_at_icslab.agh.edu.pl)
Data: Sun 24 Dec 2000 - 07:51:37 MET

Zawa <jz3944NOSPAM_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Mam pytanko - moze banalne, ale jakos sie nie moge uporac. Zmienilem karte
> graficzna z S3 Trio 64V+ (1Mb) na Rive 128ZX (8Mb), niestety mam
> przestarzaly monitor 14'' (malo znany SEPOMS src1401), ktory w tej chwili
> nie chce prawidlowo pracowac w rozdzielczosci 1024*768 (60Hz) (traci
> synchronizację), chociaż na poprzedniej karcie (tej 1 megowej) w tej
> rozdzielczosci chodzil bez zarzutu (odswiezanie 56Hz) . KLopoty sa na
pewno
> z czestotliwoscia odswiezania. I pytanie: czy Win98 mozna obnizyc te
Mialem podobny problem, gdy musialem podlaczyc monitor do starego
monochromka Mitsu...
Mam karte STB Velocity Riva 4MB. Pomoglo mi zainstalowanie zamiast driverow
z nvidii, oryginalne STB.
Pojawilo sie wtedy pare dodatkowych rozdzielczosci oraz taktowania interlace
dla 800x600 (56Hz)i 1024x768(43Hz).
Moglem wtedy rowniez skorzystac z Tvout (ale bardzo sie zawiodlem na
jakosci).
Niestety drivery stb sa cienkie jesli chodzi o gierki ....

Sprobuj poszukac driverow od wlasnego producenta
Pozdrowionka
Darek