Czestotliwosc odswiezania w Win98

Autor: Zawa (jz3944NOSPAM_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 23 Dec 2000 - 13:15:31 MET

Mam pytanko - moze banalne, ale jakos sie nie moge uporac. Zmienilem karte
graficzna z S3 Trio 64V+ (1Mb) na Rive 128ZX (8Mb), niestety mam
przestarzaly monitor 14'' (malo znany SEPOMS src1401), ktory w tej chwili
nie chce prawidlowo pracowac w rozdzielczosci 1024*768 (60Hz) (traci
synchronizację), chociaż na poprzedniej karcie (tej 1 megowej) w tej
rozdzielczosci chodzil bez zarzutu (odswiezanie 56Hz) . KLopoty sa na pewno
z czestotliwoscia odswiezania. I pytanie: czy Win98 mozna obnizyc te
czestotliwosc (gdzie?) ponizej 60 Hz, bo nawet program Power Strip do
konfiguracji tej karty umozliwia ustawianie odswiezania ale od 60 Hz w gore.
A niestety ta rozdzielczosc mi czasami jest niezbedna do jednego z
programow, a na razie nie mam mozliwosci zdobycia nowego monitora.
Pozdr.
Jaca