Re: problem z Mozilla

Autor: Marcin Folek (kelof_at__!_home.com)
Data: Sat 23 Dec 2000 - 22:54:53 MET

In article <Xns9013DCF33nietoperzrubikonpl_at_195.117.44.13>, "Ati`"
<nietoperz_at_rubikon.pl> wrote:
> Netscape 4.xx pracowal jako samodzielny program podczas gdy przegladarki
> na gecko wymagaja srodowiskia java /JDK mile widziane/ do uruchomienia
> i tutaj zaczynaja sie problemy.
Sorka, ale to nie jest prawda.. do uruchomienia Mozilli nie potrzebujesz
zadnej Javy... ja tam nie przypominam sobie bym instalowal jdk na linuxie
przed instalacja Mozilli (a tak na dobre to uzywam od m15)... a jave w
przegladarce ruszylem dopiero kilka dni temu, jak milutko sciagnalem
sobie jdk1.3 i zainstalowalem w systemie

--
Kelof -> cs993373_at_ariel.cs.yorku.ca
"I had a fake identity once. It helped me a lot in becoming