Re: Czestotliwosc odswiezania w Win98

Autor: Artur Szwaja (arturesz_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 23 Dec 2000 - 19:19:59 MET

Użytkownik "Zawa" <jz3944NOSPAM_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

ciach

>niestety mam
> przestarzaly monitor 14'' (malo znany SEPOMS src1401), ktory w tej chwili
> nie chce prawidlowo pracowac w rozdzielczosci 1024*768 (60Hz) (traci
> synchronizację), chociaż na poprzedniej karcie (tej 1 megowej) w tej
> rozdzielczosci chodzil bez zarzutu (odswiezanie 56Hz) . KLopoty sa na
pewno
> z czestotliwoscia odswiezania. I pytanie: czy Win98 mozna obnizyc te
> czestotliwosc (gdzie?) ponizej 60 Hz, bo nawet program Power Strip do
> konfiguracji tej karty umozliwia ustawianie odswiezania ale od 60 Hz w
> [...]

Czesc!
Tez mam stara 14'' i mialem podobny problem.
Jesli dobrze rozumiem to wczesniej wyciskales tylko 56 Hz a nie 60
i chociaz roznica wydaje sie niewielka to jednak. Mozna edytowac plik inf z
ustawieniami monitora i wpisac potrzebne czestotliwosci. Niestety nie
pamietam
jaki to plik. Obecnie uzywam 2000 pro.
Powodzenia.
PS. Nie przekrec monitora ;-).