Odp: HD 7200 potrzebuja chlodzenia?

Autor: Krzysztof Kwasniewicz (tasiorsa_at_poczta.fm)
Data: Fri 22 Dec 2000 - 23:14:24 MET

> A ja oddaje 1 IBM do reklamacji. 2 Barracudy tez. Na to chyba nie ma
> reguly, bo padl takze Fujitsu a nowy w ogole nie jest rozpoznawany. Jedyne
> dyski, z ktorymi nigdy nie mialem problemow to Maxtor i WD. Co zdaje sie
> przeczy powszechnej opinii o jakosci WD.

I tu sie mylisz! Ja zawsze mialem WD. Teraz ma IBM ze wzgledu na parametry
(jeden mi padl). So kieszeniu kupilem tradycyjnie WD i zadnych problemow! U
ludzi ktorym skladalem kompa z WD tez nic sie nie dzieje! To naprawde bardzo
pozadne dyski (powiedzial bym ze jakoscia moga byc porownywalne tylko z
Quantumami "Made in Japan") tylko ze nie maja wydajnosci.... :(((((

--
Kwasniewicz Krzysztof(TASIOR)
tasiorsa_at_poczta.fm