Re: HD 7200 potrzebuja chlodzenia?

Autor: Arkadiusz Soroka (ipitaa_at_cc.uni.torun.pl)
Data: Fri 22 Dec 2000 - 13:32:29 MET

At 18:49 00-12-15 +0100, you wrote:
>Jak masz barracude to lepiej kup taki specjalny plaski wentylatorek do
>twardziela. Dysk ten popracuje ci dluzej.
>U mnie w firmie barracuda w Macku eksplodowala (wybuchl scalak - golymi
>rekami nikt jej nie mogl wyjac), a w PC po prostu sie posypala. Dyski chodza
>po 16 godzin dziennie.
Barracudy II pracuja po 12 godzin w zwyklych kompach i jest OK. Ale mam
maszyne do montazu video i w srodku jest Sahara: PIII, G400, DV Master,
Barracuda i IBM. Dyskietka ze stacji wychodzila miękka :)))) Wymienilem
obudowe na Big Tower, na dole dalem dodatkowy wentylator dmuchajacy na
karte video, a nad Barracuda zamontowalem ustrojstwo wielkosci CD-Romu z
dwoma wentylatorami po 9 cm kazdy wyciagajacymi powietrze przez osobne
kanaly. Efekt: Barracuda jest zimna, jakby lezala niepodlaczona na stole.
IBM zreszta tez :) Uprzedzajac pytania cena takiej zabawki chlodzacej to ok
130 pln.

>Obecnie kupujemy tylko IBMy.

A ja oddaje 1 IBM do reklamacji. 2 Barracudy tez. Na to chyba nie ma
reguly, bo padl takze Fujitsu a nowy w ogole nie jest rozpoznawany. Jedyne
dyski, z ktorymi nigdy nie mialem problemow to Maxtor i WD. Co zdaje sie
przeczy powszechnej opinii o jakosci WD.

Pozdrawianko!

Arkadiusz Soroka
Zaklad Plastyki Intermedialnej UMK

mailto:ipitaa_at_cc.uni.torun.pl

P.S. Z okazji Swiat zycze wszystkim zimnych AMD-kow i stabilnych Wind :-)