Re: Brak plynnosci w filmie ?

Autor: Mr.Slonio (elefantos_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 23 Dec 2000 - 13:16:31 MET

Dnia Fri, 22 Dec 2000 14:43:52 +0100, Rafael Krüger
<Rafael.Krueger_at_t-online.de> napisal(a):

:)eugeno wrote:
:)>
:)> > > > > problem jest ten sam przy odtwarzaniu z HDD jak i z CD
:)> > > > > plyta Abit BE6-II i HDD podlaczony do HPT 366 (w biosie
ustawione
:)> UDMA4)
:)> > > > > a CD musze sprawdzic czy ma wlaczone UDMA ale raczej
napewno tak
:)> > > >
:)> > > > Nie w biosie, ale w windzie musisz miec wlaczone DMA.
:)> > >
:)> > > o ile dobrze pamietam to dla kontrolera ATA/33 ta opcje mozna
wybrac w
:)> > > Windowsie
:)> > > ale jezeli chodzi o kontroler ATA/66 to opcja ta jest
nieaktywna
:)> >
:)> wstyd przyznac ale nie za bardzo orientuje sie w tych kodekach
divX
:)> jak mozesz to uswiadom mnie w tym temacie
:)
:)Zobacz na http://divx.pl. Moim zdaniem to oni to tam bardzo dobrze
:)opisali. Wiecej tam sie dowiesz, niz jak ja bym mial to tu
tlumaczyc.
:)Sproboj tez zainstalowac sobie najnowszy kodec. A jak to nie pomoze,
:)ja juz tez nie wiem. Teoretycznie na twoim systemie to powinno
bardzo
:)dobrze chodzic. Ja mam tylko AMD 550 i mi nic nie skacze.
:)
:)Pozdrawiam

sorki ze sie wtrace ale mam najnowsze kodeki i odtawrzam filmiki w
Vplayer lub Tmplayer to zalezy, co do rozdzielczosci zmany kolorow i
innych dziwnych ustawien jak DMA to nic nie pomaga; moj sprzet to:
Plyta Glowna: Shutlle HOT 591P ( BIOS Award , Chipset VIA Apollo MVP3
), Karta Graficzna: S3 Savage 4 GT ( 16MB ), Procesor: AMD K6 2
300_at_350, System: Windows ME, Pamiec: 128MB prosze o jakies rady
poniewaz staje sie to uciazliwe, moze jakies ustawienia w BIOSI'e sam
juz nie wiem ??????

Mr.Slonio