Re: Sensowny modem ze sterownikami do W2K

Autor: Roman Krawczyński (sirroger_at_klub.chip.pl)
Data: Fri 22 Dec 2000 - 22:33:49 MET

> Downloadery Cię oszukują :-)
> Ja nie piszę o transferze po kompresji, tylko REALNYM.

No nie do końca. Z zegarkiem w reku moge potwierdzić czas ściągania tego
pliku. rozmiar tez się zgadza, więc średni transfer nie chce wyjść inaczej.
A że na Phantomie (nie wpominając starej centrali) nie miałem takich
przesyłow nawet po kompresji, więc jestem badzo zadowolony.

> Sprawdź ile megabajtów np. pliku ZIP, MP3 uda Ci się ściągnąć przez
> godzinę - to będzie lepszy test.

Jak się kiedyś zdarzy, że będę dłużej siedział, to pościągam jakieś MP3, ale
i tak pewnie będzie to pomiar "zaklamany", bo w tle bedzie się sciągała
poczta a ja bede oglądał WWW (osobiście za internet nie płacę, tylko
rodzice, więc nie chcę przeginać, bo ta sytuacja może się szybko zmienić na
moją niekorzyść).

> Wiadomo że pliki typowo tekstowe będą miały pokazywany transfer znacznie
> lepszy (lepiej się pakują).

Ale chyba sie liczy czas jaki trzeba poświęcic na ściągniecie interesujących
informacji a u mnie ulgł ostatno skróceniu (a właściwie to zwiększyła sie
ilość ściągniętych informacji w określonym czasie).

> Poza tym zapomniałem dodać że mam bujającą się linię napowietrzną od domu
do
> słupa przymocowaną przez "fachowców" z TPSA na zasadzie owinięcia kablem
> słupa i skręceniu odpowiednich przewodów :-)
> Zresztą w wielu testach te "biedne" Omeny wykazują się dobrą jakością
pracy
> nawet na zaszumionej linii...

Spirita uzywam tylko na nowej centarli, więc nie wiem jak by się zachowywał
na zaszumionej linii, ale od Phantoma jest 100x lepszy na slabym sprzęcie.

--
Pozdrawiam
Romek