Re: Długie otwieranie okien

Autor: Chemical (chemical_at_szczecin.multinet.pl)
Data: Fri 22 Dec 2000 - 22:08:29 MET

On 19 Dec 2000 16:40:43 +0100, <woziwodzki_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Mam problem. Po uruchomieniu WIN98 otwarcie jakiegokolwiek okna np. Mój
>komputer, Panel sterowania itp. trwa zbyt długo. Problem znika kiedy jakieś
>okno zostało już uruchomione. Nie wiem czy to jakiś problem oprogramowania czy
>sprzętu?

No cóż, wspaniały pomysł zastąpienia shella Internet Explorerem w
Win98. Nic dziwnego, że otwiera się powoli, skoro zawartość katalogów
traktowana jest jak strony www. Ja u siebie podmieniłem shella na tego
z Win95 za pomocą pakietu 98lite i teraz okienka otwierają się w oka
mgnieniu, bez zbędnej rzęgolady dyskiem.

Chemical

--
Strona Leona:
http://www.leon.stopklatka.pl