Odp: Modemy zewnetrzne - dyskryminacja czy co?

Autor: Krzysztof Kwasniewicz (tasiorsa_at_poczta.fm)
Data: Thu 21 Dec 2000 - 22:04:39 MET

> Witajcie!
> Niedawno zmienilem modem Spirit na 3Com U.S Robotica M.M
> i mam mieszane uczucia. Uzyskanie polaczeni za pomoca tego drugiego jest
> bardzo trudne
> czaly czas linia jest zajeta, tamczasem Spirit laczy sie prawie zawsze za
> pierwszym razem.
> O co tu chodzi?
> Czy cos zchrzanilem z konfiguracja?

Bardzo w to watpie! Przeciez nadal dzwonisz z tej samej centrali na ten sam
numer! Raczej masz pecha! Zreszta dodzwonic sie do TPsy zaraz po 22.00 to
naprawde sztuka. Ja mam Zooma V90&K56Flex Dualmode zewnetrznego i jest to
samo :) To nie wina modemu.... :((((

--
Kwasniewicz Krzysztof(TASIOR)
tasiorsa_at_poczta.fm