Re: problem z Mozilla

Autor: Marcin Folek (kelof_at__!_home.com)
Data: Fri 22 Dec 2000 - 20:54:11 MET

In article <91vafv$dhs$1_at_news.tpi.pl>, "Michał Matuszczyk"
<mikemat_at_2mat.com.pl> wrote:
> mam problem z przegladarkami na engine GECKO (Netscape 6.0 i Mozilla)
>
> mianowicie: wszystko dziala super do momentu wylaczenia wszystkich okien
> przegladarki i wlaczenia np. Outlook'a, ew innego progsa, ktory zajmuje
> duzo w pamieci kompa to jak ponownie chce odpalic w/w wgrywa do pamieci
> i nie rusza :((
Sproboj lepiej zainstalowac Mozille (M0.6, albo ktoras z nightly builds..
chociaz te nie zawsze dzialaja w 100% dobrze)
ftp.mozilla.org/pub/mozilla/nightly/latest
Ostatnio z nudow bawilem sie pod w98 mozilla0.6 i msie5.5 i msie udalo mi
sie wylozyc czesciej niz mozille:) chociaz mozilla ma wiele problemow z
zapisywaniem plikow sciaganych z sieci (np z pc.com.pl, dzieja sie
niesamowite rzeczy), drukowaniem, a linuxowa wersja, ktora uzywam
najczesciej nie ma praktycznie obslugi roznych typow plikow...

--
Kelof -> cs993373_at_ariel.cs.yorku.ca
"I had a fake identity once. It helped me a lot in becoming