Re: problem z Mozilla

Autor: BeeF (beef_at_poland.com)
Data: Fri 22 Dec 2000 - 21:05:52 MET

Użytkownik "Michał Matuszczyk" <mikemat_at_2mat.com.pl> napisał w wiadomości
> witam!!!
>
> mam problem z przegladarkami na engine GECKO (Netscape 6.0 i Mozilla)
>
> mianowicie:
> wszystko dziala super do momentu wylaczenia wszystkich okien przegladarki
> wlaczenia np. Outlook'a, ew innego progsa, ktory zajmuje duzo w pamieci
> kompa to jak ponownie chce odpalic w/w wgrywa do pamieci i nie rusza :((
>
> co jest grane,
>
> odpowiedzi typu, uzywaj IE juz slyszalem, ale w/w bija na glowe IE, jesli
> ktos nie wiezy niech zainstaluje, instalka zajmuje (Mozilli) troche ponad
> [...]
U mnie NC6 przy odpalonym Outlooku ruszyl, mimo gorszej maszyny K6-III 400,
64MB. Ale dziala strasznie wolno - szkapa po prostu - zreszta bez odpalonego
Outlooka tez nie jest ferrari. A poza tym nie podzielam twoich zachwytow. Po
pierwsze - wyzej. Po drugie - to co robi z niektorymi stronami wola o pomste
do nieba np. u mnie zamiast glownej strony onetu wywala jakis niekompletny
kod HTML, poza tym miewa problemy z formatowaniem tekstu, css-ami nie mowiac
juz o javascripcie (a to przeciez nescape go wymyslil... koniec swiata). nie
wierzysz? zajrzyj np na matrix.wp.pl
No coz nie przypuszczalem ze to kiedys powiem, ale taka jest prawda: produkt
M$ jest po prostu lepszy. Moze trzeba poczekac na 6.1?
Pozdrawiam
BeeF