Re: Ciekawostka odnosnie nagryawrki TEAC 4x4x32x

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Fri 22 Dec 2000 - 18:02:16 MET

Piszac do pl.comp.pecet niejaki(a) zuko / Shark von Cygnus byl tak
zapity, ze napisal cos takiego....
: Znajomy mi opowiadał, że gdzies zasłyszał, że ponoć najnowsze modele
: tych nagrywarek to sa zwykłe 12x10x32x z BurnProofem, tyle że cos w
: srodku maja wsadzone, aby chodziły jako 4x4x32x. Na serwisie miał
: nawet jadna taka i strasznie się zdziwił jak programy diagnostyczne
: wykryły w jego modelu 4x4x32x BurnProofa. Jesli tak jest rzeczywiscie,
: to tylko czekać, aż na stronie Gala napisza który kondensatorek
: wylotować, aby "podkręcić" swoja 4x4x32 na 12x10x32x. Ale wtedy będzie
: na nie popyt :))
:
: Co wy na to?

heh... troche niemozliwate, chociaz... cholera... fajnie by bylo :)))
Jednak IMHO cos mi w tej nagrywarce nei odpowiada - pisza, ze jest w niej
2MB RAMu... jest 1250kB... (cdrecord). Wiec moze jest to dlatego, ze x
wmontowali by zmniejszyc predkosc, ale to x dziala na RAM, zmniejszajac
go...

Trzeba by rozkrecic oba modele do zera i porownac OEMy... i by sie
wiedzialo na pewno (jesli sie nie roznia... to psiamac... :)))) ).
kupilem 12x10x32 za 660 zet??? :))))))))))))

Jesli to sie okaze prawda to Ci piwo postawie... albo cala skrzynke ;)))

--
,Witold "ManiacK" Wilk___<maniack_at_tychy.com>______#tychy____________,
|> To nie kobieta. Ma stac i dzialac. Kropka. ((O_LINUXIE))_________|