Re: Nagrywarki na gieldzie

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Fri 22 Dec 2000 - 16:10:30 MET

Piszac do pl.comp.pecet niejaki(a) =?ISO-8859-2?Q?Lukasz_Bajo=F1ski?= byl
tak zapity, ze napisal cos takiego....
: widziałem dzisiaj na giełdzie bardzo takie nagrywarki CDRW TEAC 4/4/32
: za 600 zł.

U mnie we sklepie takie za 589 zet :)

: Orientujecie się może co to za model i co to jest warte ?

cdw54e - swietne i duzo warte, choc cena niska :) Duzo ludzi tutja
posiada, chocby ja, kto tam jeszcze... nei pamietam... na tej grupie jest
calkiem duzo ludzi z ta nagrywarka

: Firma niby bardzo dobra, cena jeszcze lepsza ...
: Czy nie ma problemu z nagrywaniem 700 MB płyt ?

Z 800 u mnie nie ma, a 1GB jeszcze nie mialem... ale skoro nagrala u mnie
800 to logiczne, ze nagra i 700 :)

: Jak się sprawuje pod W2000 ?

A jak powinna? Instlaujesz Nero/CDWin/co_tam_innego_chcesz i nagrywasz :)

: Jak sobie radzi jako CD-ROM ze starymi lub porysowanymi płytkami ?

Swietnie, chociaz nie radze czesto do tego celu uzywac - po godiznie
czytaia plytki sie cholernie grzeje :/

--
,Witold "ManiacK" Wilk___<maniack_at_tychy.com>______#tychy____________,
|> To nie kobieta. Ma stac i dzialac. Kropka. ((O_LINUXIE))_________|